Możliwości promocji
Obrady PKG 2017 toczyły się będą w 21 sesjach tematycznych oraz w inaugurującej Kongres sesji plenarnej. Spis sesji wykładowych znajduje się pod adresem (tutaj).
Przez trzy kongresowe dni spodziewamy się ok. 600 uczestników – pracowników kopalń, przedsiębiorstw i firm pracujących dla potrzeb górnictwa oraz przedstawicieli wyższych uczelni oraz ośrodków naukowych i jednostek badawczych.
To wyjątkowe forum górnicze stanowi dla Firm niepowtarzalną okazję do prezentacji swoich osiągnięć i promocji nowych rozwiązań w zakresie szeroko rozumianego przemysłu wydobywczego.
Zapraszamy do komercyjnego udziału w Kongresie i oferujemy różnorodne formy promocji i reklamy. Do najważniejszych i najbardziej zaszczytnych należą oczywiście tytuły Głównego Partnera Kongresu oraz Partnerów Kongresu. Z uwagi na ich wyjątkowość i szczególnie bogaty pakiet działań promocyjnych oferowanych w ramach tych form promocji, prosimy wszystkich zainteresowanych o bezpośredni kontakt z sekretariatem Kongresu lub z koordynatorem ds. promocji i reklamy.
Detaliczna oferta działań promocyjnych w ramach PKG 2017 wygląda następująco:
Typ oferty | Cena jednostkowa netto | |
A1 | Główny Partner PKG’17 | Tel. |
A2 | Partner PKG’17 | Tel. |
A3 | Patron Sesji Plenarnej | 15 000 |
A4 | Patron Sesji Wykładowej | 10 000 |
A5 | Mecenas Koncertu | Tel. |
A6 | Sponsor Uroczystego Spotkania Towarzyskiego | Tel. |
A7 | Prezentacja Firmy | 2 500 |
A8 | Wystawa z zabudową (box wystawienniczy) i baner typu roll-up | 5 000 |
A9 | Reklama na ekranach multimedialnych | 3000 |
A10 | Wystawienie banneru typu roll-up | 3000 |
B1a | Biuletyn (nakład 3000 egz.) – okładka I strona | 10 000 |
B1b | Biuletyn (nakład 3000 egz.) – okładka II i III strona | 3 000 |
B1c | Biuletyn (nakład 3000 egz.) – okładka IV strona | 4 000 |
B1d | Biuletyn (nakład 3000 egz.) – strona wewnątrz | 2 000 |
B2 | Materiały ze streszczeniami referatów Kongresu na CD | 3 000 |
B3 | Reklama na stronie www Kongresu | 2 500 |
B4 | Logo w drukowanym programie Kongresu | 2 000 |
Szczegółowy opis działań promocyjnych przedstawiony został w informatorze pt. Promocja i reklama.
Formularz zamówienia ww. form reklamy znajduje się tutaj.
Zapraszamy do udziału w Kongresie i prosimy o kontakt w przypadku sugestii dotyczących dodatkowych form promocji.
Kontakt w sprawach dotyczących promocji i sponsoringu:
Jacek Jarosz
tel. 608 186 594 e-mail: jaroszjacek@o2.pl |